Skunkpiraten

Bildorginal av Skunkpirat gjord av Vicky Brämare
Skunkpirat

Jaha så sitter man i skolan och latjar med photoshop igen då.

Den här bilden är ett orginal från min kompis Vicky som jag latjat lite med bara för att ha något att testa på.  Samtidigt är det ju en bild som ska representera mig så det är mycket passande.  Frågan om jag är nöjd är ganska så komplicerad eftersom jag sällan om någonsin är nöjd med något som jag har gjort. Lite sorgligt med tanke på att jag tycker om att skapa saker men sällan tycker om och visa upp dem.

Jag ser inte fram emot redovisning av projekt. Jag avskyr redovisningar känns ofta som om även om jag har en tanke med saker så försvinner den tanken med mitt usla självförtroende.

Nog med egen analys..

 

“The only real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes but in having new eyes.” Marcel Proust

 

 

Author: skunkpirat

Current occupation is student in Gothenburg Sweden. At the moment I'm finishing my second thesis. My main subject is Literature, but I have dabbled with other subjects like gender studies, e-book creation and media studies, creative writing. I love to write, it's my dream and my therapy I try to remain actively writing as best I can. Not in any particular genres, just whatever feels interesting. At the moment my Dollhouse Blog based on my Asian Ball Jointed Doll characters takes up most of my blogging time.

2 thoughts on “Skunkpiraten”

Leave a Reply

