Projekt nästan klart…

Grafisk design projektet är nästan klart bara opponeringen kvar att göra. Så nu har jag tid och skriva på bloggen igen. Skoldatorn är allergisk emot mig så fick ta en annan dator idag. Vet inte vad som hände men plötsligt ändra den utseende och tappade K: disken. Men funkade utmärkt på en annan dator där jag inte hade en befintlig profil. Nåja det är ju windows XP vad hade jag väntat mig?

Ser fram emot den nya datorn i delar som jag köpt och hoppas att min datorbyggar guru Gyllkrans lyckas få alla bitar på plats och CS 5 att funka. Det där med Windows installation är inte min grej, Linux är dock inga problem. *snurrigt*

För övrigt har Windows inga fötter…. Ja jag har Ubuntu OS dvs Gnome fötter. Älskar skärmsläckaren med dom små fossingarna.

Det här blev ju seriöst…

Jublet steg i datorsalen när sms:et om att eftermiddagens föreläsning är inställd kom. Nu känns dagen betydligt lättare och roligare.

Author: skunkpirat

Current occupation is student in Gothenburg Sweden. At the moment I'm finishing my second thesis. My main subject is Literature, but I have dabbled with other subjects like gender studies, e-book creation and media studies, creative writing. I love to write, it's my dream and my therapy I try to remain actively writing as best I can. Not in any particular genres, just whatever feels interesting. At the moment my Dollhouse Blog based on my Asian Ball Jointed Doll characters takes up most of my blogging time.

2 thoughts on “Projekt nästan klart…”

Leave a Reply

